Eski9 ameliyat deeken büyük bir ameliyat değil ama başımda iltihaplı yağ bezesi vardı çok ağrı acı yapıyordu onu aldrmıştım lokal anestezi yapıldı, ama 3. ay bittikten sonra yaptılar hemen yapılmadı ilk 3 ay daha riskli diye 4-6. aylarda yapılıyor genelde bu tür işlemler. Bir sorun yaşamadım kızım şuan 2 buçuk yaşında. Yaptırcaksanız bile sizde en azından 14. haftayı bekleyin derim. Geçmiş olsun