Ebru-1990 Oğluma hamileyken ateş ismini çok istemiştim ama Ramazan ayıydı Nihat Hatipoğlu na isim soruyorlardı ateş kıvılcım gibi isimler cehennemi çağrıştırdığı için çocuklarınıza öyle isimler koymayın dedi 😏 aile bireylerinin baskısı sebebiyle bu isteğimden vazgeçmiştim 😁ama ben yine çok beğeniyorum uraz ateş diyorum oyüzden 😁
Elfffcnnn28 Ebru-1990 bana da Ateş ismindeki çocuklar çok yaramaz oluyo bi saniye durmuyo isminin hakkını veriyo diyolar ikinci oğlum olacak bi de tek olsa tereddüt etmem ama ikisiyle nasıl başederim🤣
Ebru-1990 Elfffcnnn28 bize öyle dediler diye ayaz koyduk adını 😂 sağolsun hepimizin canına okuyor hala şuan 6 yaşında bileydim mülayim falan koyardım 😁 zor bir bebekti hala zor bir çocuk 😁
Elfffcnnn28 Ebru-1990 erkek çocuk başlı başına zor oluyormuş zaten bi de isimleri etkiliyor desek Allah hepimize sabır versin 🤣
Gulsah91 Ateş koymayın bence ya kimse koymasa iyi ,sadece islami açıdan değil, ateş ismi negatif çağrışım yapıyor. İsimlerimizin üzerimizde ki etkisine bakacak olursak daha naif isimler seçilebilir . Deniz daha iyi bence 🌸🙋🏻♀️
Elfffcnnn28 Gulsah91 babası ısrarla Ateş diyor ama içimden bi ses Deniz diye tutturdu benimde o yuzden anket açtım. 😂