Goncaalper 10 haftalik hamileyim arkadaslar ic camasirim devamlı ıslak oluyor su dokulmuş gibi neden oluyor acaba bilen varmi bu arada dusuk riskim vardi
Fatosef Goncaalper valla aynen öyle Oluyor canm işemiş gibi oluyor insan akıntıdan ıslanıyor zaten dün misafirlikte oyle bi geldi ki altıma işedim sandım 😁
Ysd00 Goncaalper Progestanı fitil olarak kullanıyorsan o yapıyor ben de 21. Haftadan beri kullanıyorum sürekli ıslaklık oluyor her defasında suyum mu sızıyor diye korkuyorum ama kontrollerde yeterli çıkınca içim rahatlıyor :)
Asyaayaz1 Leke gelmediği taktirde akıntı gelmesi normalmiş ama ağrılı ve kahverengi kokulu akıntı gelirse doktoruna danışmalısın bol su iç cnm
mercimeginanne Goncaalper progestan dan dolayı canım :) sanki altına kaçırmışsın gibi sırılsıklam oluyor iç çamaşırın korkulcak bişey yok normal bir durum :) Günlük ped kullanabilirsin. Sürekli iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalırdım ben sonra hünlük pede geçtim öyle rahat ettim :))
Ysd00 Goncaalper rahim ağzında kısalma riskine karşı tedbir amaçlı kullanıyorum şimdilik sorun yok çok şükür 🤲🏻😇