Bu doktorları anlamıyorum bu ay 2. Femara kullanisim, eylülden beri aynı dr gidiyorum fakat bana adetin 2. Günü yapılan testleri yapmadı bu ay benimde kafama takıldı ve sordum ama verdiği cevap ise aynen şu şekilde “ aa onları atlamış mıyız?” İdi dondum kaldim hemen dr değiştireceğim kızlar dünden beri çok moralim bozuk, ne umutlar ile gidiyoruz belkide çok basit bir değer ile düzelecekken şu yaşadıklarına bakın üstelik hsg normal yumurtlama normal😢