Benim ablam dahil bir kaç akrabam orada doğum yaptı. Dr Tahir Tosyalı çok iyi bir doktor ancak hastane için olumlu diyemem. Sürekli sezaryen alıyorlar. Kim gittiyse bizden hepsi ya şöyle böyle denildi ve sezaryene alındı. Rahat 6-7 kişi biliyorum orada doğuran bir tanesi normal olmadı ki biz orada beklerken diğer hamileler bile sezaryen bekliyordu. İlginç…