Esra_Omer_21 Güzel annelerimiz Biz 34 haftalık olduk.Heyecan zaten vardı kıyafetlerden sonra daha da arttı 🤭🤭oğlumu kucağıma almak için aşırı sabırsızım sizlerin ne kadar kaldı nasıl geçiyor zamanınız 🥰😍💙
Ozgglt_ Güle güle sağlıkla giysin inşallah 🌸 instagramda bende yapan sayfalara bakıyordum. Ne kadara yaptırdınız çok güzel gözüküyor 😌
Esra_Omer_21 Ozgglt_ teşekkür ederiz🌸hastane çıkışını 200 tlye battaniyeyide 140 yaptırdık😑 biraz pahalı geldi ama ilk olunca heves ettik yaptırdık☺️
Ozgglt_ Esra_Omer_21 fiyatlar aşağı yukarı aynı çok güzel ama dert etmeyin 😊 bizimde ilk her şeyi olsun istiyor insan 🤷🏻♀️
Esra_Omer_21 Gulsen4224 Allah razı olsun çok teşekkür ederim😍 küçüklüğümden beri hep derdim oğlum olsa ömer talha koyucam diye çok şükür Rabbim nasip etti eşimde hemen kabul etti ☺️