Mrymozr Bugun kontrolumuz vardi ve ben 25+4 biliyodum bugünki kontrolumuzde 26 haftalik olmuşuz. Sata göre normalde 27+2 gözüküyo ama bastan beri gerilik vardı. Ve minigim o farklari kapatmaya başladı🙏🙏Çok şükür. Kavuşmayi sabırsızlıkla bekliyorumm😍😍
Ozlem9185 Mrymozr maşallah biz 30. Haftada 980 gr geriden geliyor bebeğim tansiyon problemim çıktı o da gelişmesini etkiliyor
Mrymozr Ozlem9185 Bende görürüm insallah o bittiği günü. Belki de gecmistir benimki gitmedim perinatlojiye normal kadin doktoruda bakmiyo
Mrymozr Ozlem9185 Evet valla ben unutmuştum benmkinde parlaklik oldugunu burdaki yorumlarda tekrar aklima geldi kafaya takmiyorm yani
Ozlem9185 Mrymozr idrarda protein kaçağı çıktı çok yüksek derecede on gün sonra randevum var bebeğim kilo alamıyor bu yüzden bakalım belki yatışım yapılabilirmiş belkide erken doğum çok stres yapmamak lazım tansiyonum yükseldi o da bunu etkiliyor