Ayskem 6+3 olduk hala bi belirtti yaşamıyorum bu normal mi benim gibi olan varsa yorum yapabilir mi ?😊
Hilal1907 Ayskem olmamasi daha guzel. Oglumda hic belirti yasamadan dogurdum. İkizlerde uykudan öldüm. (İkizleri kaybettim) oglumla ilgilenemedim yerimden kalkasim yoktu. Arkadasim migde bulantisi yasadi o da kuscam diye bi deri bi kemik kaldi kurdana zeytin batirmis gibiydi.
zolizo Ayskem Ben de hiç bir belirti yaşamadım. Kusma, baş dönmesi falan hiçbir şey olmadı çok şükür. 😊
Gulsurmeli Ayskem bende 6 haftalıkken pamuk prenses gibiydim takii 8.haftaya girene kadar istifar baş dönmesi ne ararsan var maşallah 😂😂
Meyraaaaaaa0 Evet normal kişiden kişiye farklılık gösterebiliyor. Bende hamileliğimin başında yaşamadım hiç bir belirt, şuan 16+2 haftalığız belirtileri fazlasıyla yaşıyorum. Belirti yaşamadığım günleri mumla arıyorum 🕯
Beety26 Ayskem bende 7 haftalk gebeyim hicvv belirtimmm yok hic hic hicccc Belkide kalp atisin duuymadim henuz o yuzden cok endiseliyom
happypregnant29 Ayskem ama inşallahta başlamaz rahat bir hamilelik geçirirsin bazıları çok rahat geçiriyor
Tazeanne0 Ahaha daha dur sen ah ah o bulantılar bir başlıyor bulantı bu arada iyi bir şey hormonlarınız demekki çok artıyor genelde bulantı kusma yaşayan kadınlar sağlıklı gebelik geçiriyormuş ama genede herkesin vücudu farklı bazıları lay lay lom geçiriyor 😅 ben 9.haftada zirveleri gördüm valla 12 haftalığım hala devam ediyor durmadı