Sivasss
Ben 3 kere iqne vuruldum qobekten yapıldı ilk vurulduqumda kolumdan sandım sorduqumda yumurtalıqa daha yakın olduqu icin qöbek daha mantıklı denildi 🤗 doktorunuz iliski zamanınızı söler sadece 36.saati kaçırmayın derim aqır kaldırmayın yukarı uzanmayın ilişkiden sonra olabildiqince ayaklarınızı yukarı dikin belinizin altına yastık koyun ve dusunuzu sabah alın ve bebeqe odaklanıpta iliskiye qirmeyin eşinizi istediğiniz için olursa beyin ona qöre alqılayıp daha rahat tutmasına sebebiyet veriyormuş bilginiz olsun doktor önerileriydi bunlar ins ise yarar ve hayırlı haberlerinizi alırsınız 🌸🤗