Merrvvee elfaksyy bende 15 haftalığım perşembe kontrolüm var daha önce iki kez tahminde bulunmuştu bekliyoruz bakalım 🌼
Meyraaaaaaa0 Bizim 12.haftada erkeğe benziyor denildi ama değişebilir 16.haftada kesin söylemek istiyorum dedi. Dün kontrolümüz vardı, doktor kız dedi. Ama ben detaylı ultrasonu bekliyorum. 20.haftadan önce yanıltıcı olabiliyor.
mukaddesmasal elfaksyy beraberiz bende oğlum var bir kızım da olsun bakalım allah olmayanlara bakabilen herkese nasip etsin
Birgul elfaksyy 13+5te %80 kız dedi 16+6dayım 18. Haftada gidecem inşallah kesinleşir heralde artık 😇
Cutepregnant Haftada ultrasonu çok iyi bir doktora gittim kontrole biz öğrenmeyi beklemiyorduk ama doktor cinsiyetini söyleyim mi dedi biz de belli mi diye şaşırdık hatta epey. Kız olduğunu söyledi 👧🏻 Normal kontrole gittiğim doktor da 16. Haftada kız olduğunu söyledi🥰 insallah sizler de bir an önce öğrenirsiniz.
Ummuhanbilge Cutepregnant bana da 12.hfta da kız dedi değişir mi acaba diye bekliyorum 😊 hep kız hissettim 😊
ipekursat elfaksyy 16+6 şu an halaaa öğrenemedik.İnşşallah perşembe kontrol var o zaman öğrenebiiliriz🥰
2miniginannesi elfaksyy ben de 14 haftalıkken kız dedi doktor cinsiyeti değişir mi dedim yok net belli dedi dün 17+2 iken başka doktora gittim o da kız dedi ona da değişir mi diye sordum bir kac defa baktı yok dedi ama detayliyi bekliyorum alışveriş için burda değişen çok var korkuyor insan