Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim sağ yan tarafımdaki kaburgam çok agrıyor elimi bastırdığımda ve yürüdüğümde agrım gidiyor oturunca veya uzanınca canımı çok acıtıyor doktor eklem agrısı dedi ama korkuyorum ne olabilir sizce böyle bi agrı yok nefesimi kesiyor 🥺