Merhaba kızlar 😊 Bununla 3 cü kez gittim bebeğimin cinsiyetini bir türlü öğrenemedik 3 lü tarama testleri yaptırdık, dedim yine bakalım cinsiyetine yok yA yüz üstü yatıyor yA yan we bacaklar kapalı 16+4 olduk sanırım doğurunca öğreneceğiz 😃
Önerileriniz war mı daha haraketli olması göstermesi için yapılması gereken şeyler? (Hastane önün de çikolata yedim öyle girdim tık yoktu) 🥺