Kızlar meraba daha once martta mol gebelikten kürtaj olmuştum son adet tarihim 6 kasımdı bugün 4+4 olması gerekiyor beta baktırdım ilk defa bugn 1060 cıktı nasıl sizce ilki mol olunca korkuyorum onda da beta yüksek cıkıyordu birşey belli olmuyor du doktorum da on gün sonra gel ilk kontrole dedi dua edin nolur ?