MihricanA Haftadan beri 1 hafta ileride görünmeye başladı ultrasonda en son gecen gittigimde 34+4′üm ama ultrasonda 36 hafta göründü. Bu durumda organ gelişimi nasıl ilerler? Ultrasona göre mi yoksa sata göre mi takibini yapmalıyım? Pcos vardi zaten gec döllenme olmuştu o bile doktorun söylediği bir tarih iyice kafam karıştı
Cutepregnant MihricanA 16+0da gittim kontrole 17+0 dedi doktor. Hiç endişe etmedim yanılma payları çok yüksek doktorunuz birsey söylemeden niye telaş ediyorsunuz anlamıyorum. Zaten bir sıkıntı olsa söylerler ki🙄
Baharata MihricanA benimkide 32. haftada 2 buçuk hafta ilerden gidiyo çıktı normalde geç döllenmeydi 1 hafta geriden geliyodu şekerimde normal doktor biraz tombik bi bebek olcak dedi onun dışında bişey demedi
MihricanA Miragee Başlarda hep normal ilerledi birden 1 haftayken 2 hafta oldu seker yuklemesi yaptirmistim cikmamisti simdi idrarda glukoz cıkmış karisti benim hesaplar 😂
MihricanA Cutepregnant Telaş değil birden 1 haftayken 2 hafta oldu doğum hangisine göre olacak onu merak ediyorum zaman yaklaştığı icin belki de tedirgin olmus olabilirim yoksa zararli bir durum olmadığını biliyorum
MihricanA Baharata Benim de gec dollenmeydi doktorun verdigi sata göre takip ediyordum 30 haftaya kadar normaldi 32 haftada başladı
Baharata MihricanA gelişimini ilerden takip etmesi iyi bişey bence şekerin yoksa suyu fazla değilse endişe etmene gerek yok canım
MihricanA Baharata Suyu normal dedi idrar istedi baktım sonuca glukoz +++ cıkmış 15′ine randevum insallah sıkıntılı bi durum yoktur