Shabb 23.haftamdayım. Sıvımın normalin üzerinde olduğu söylenildi. 20 iken sınır 18miş benim değerim.
Şimdilik korkulacak bi şey yok 25.hafta şeker yüklemesi yapılacak sonuca göre takip edilmesi gereken bi durum dedi. Bunu öğreneli 2 hafta oluyor. 25.haftayı bekliyorum test için öncesinde yapılmıyor dedi doktorum.