Okyanusymn Kızlar 25+5 haftalık olduk bebegım 912 gram olmus sizce iyimi kılosu eşim askeri personel dogumdan 3 ay sonra doguya tayın olcaz. Dogumdan sonrada yanımda annemler cok fazla kalamıcak kucuk bebek olucak ve bakamıcam diye cok endişe ediyorum 🥺
Buseyvz Okyanusymn 25+2de 938 gramdı canım doktor maşaallahı var diyordu öndeydi kilosu o yüzden hiç korkma maşaallah iyi bebişinizin kilosu.
Okyanusymn prensesim35 doktorumda iyi diyo ama yinede endişe ediyorum ufak dogarsa nasıl bakarım diye 🥺 yetersızlık hıssı oluşuyo
Laylaaaa121212 26+4te 1 kilo dediler arkadaşıma bana 710 arkadaşımın ki normal sanırım biz küçük kalmışız
ssnnmmm Sevmmmm doktorum boy söylemiyor benim anne karnında net bir ölçüm yapılması imkansız bebek iki büklüm içerde diyor sadece oran olarak vücuduyla orantılı diyor
1PrensAnnesi Okyanusymn 3 aylık bebeğe rahat rahat bakarsın bebeğin en zor dönemi yenidoğan hali onuda atlatırsın korkma sadece sana ihtiyacı var başkası boş kilosuda gayet iyi maşallah