İlk gebeliğim olduğu için, başkalarının tecrübelerini okusam bile emin olamıyorum. Kasığım ağrıyor ve arada vajinama ufak düzensiz sancılar gidiyor. 37+5 teyim. Normal mi? Muhtemelen henüz erken görünüyor ama ne yapmalıyım bilemedim. Yarın kontrolüm var.