Arkadaşlar merhaba 12+3 hamileyim yaklaşık 4 gündür alerjik astım gecırdıgımı zannediyordum fakat bugun acıle gıttım bana bronşit olduğumu soledı doktor ve bunun için augmentın dıe bır antıbıyotık ve vermidon verdı sızce antıbıyotık kullanmalıyım her hangı bı zararı varmı?