Dareyn Siz hangi meyvesiniz kızlar 🤭 Biz 14.haftamıza girdik çok şükür Yarın cinsiyetini öğrenmeye gideceğim çok heyecanlıyım🙊Hamd olsun ki sabah bulantıları hariç hiç ağırlık hissetmiyorum şu an 🥰Sizde durumlar nasıl
Zumra45 Dareyn bız meyve degılde sebzeyız suan domates 🍅20 haftalıgız suan ıyı gıdıyo cok sukur. Ben bile hissetmiyorum yanı bıde bu 3 cu gebelıgım
Dareyn Zumra45 ayy ne kadar güzel 🤭Sürekli bana soruyorlar çevremdekiler bende bir şey yok çok şükür 😂
Zumra45 Dareyn ne guzel ıste canım rahat gecıyosun demek gebelıgını Rabbım sag saglım kucagımıza almayı nasıp etsn ınsallahh bellı oldumu cınsıyetınız❣️