Mutluuyuvaa Az önce doktora gittimde doktorum bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi başına gelen varmı kötü bi durummu bilmiyorum nasıl yukarı çıkar
busbusbus10 Mutluuyuvaa benimde öyleydi 27 de yukarı çıkar dediler şuan 29 um yarın gitcem bakalım çıkmışmı aşağıda olunca kasık ağrın biraz fazla oluyor bide sürekli lavabo ihtiyacı duyuyorsun
busbusbus10 Mutluuyuvaa doktorum bana erken doğum olabilir demişti ama sonra erken doğum riskin kalkmış demişti seni korkutmak istemiyorum ama riskli olsa doktorum derdi benim en son riskim bitmişti biraz yukarı çıkmış korkma çıkar o yukarı
busbusbus10 Mutluuyuvaa banada öyle dedi biraz çıktı riskim geçti seninde öyle olur bak hiç korkma ama sakın kendini yorma ev işiymiş şuymuş buymuş sen ve bebeğinden önemli değil ayaklarının altına yastık koy biraz yükselt yani ayaklarını zamanla çıkar inşallah
Mutluuyuvaa busbusbus10 doğru aslında ben bu aralar kendimi çok yordum ev işiyle şu an dank etti bende 🥺 çok doğru diyorsunuz bebeğim iyi olsunda gerisi hallolur
busbusbus10 Mutluuyuvaa inşallah sağlıklı doğumlarımız olur içini ferah tut çıkar o hiç merak etme ❤️❤️
dilaradurmazz Mutluuyuvaa hayırlısı olsun canım inşAllah sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin herkese ❤️