sevvalakkah Kızlar merhaba 5+5 im bugun haftaya kalp atışı öğrenicem kaç haftalıkken öğrendiniz ? 6 haftalıkken duyuluyormu acaba ?
busbusbus10 sevvalakkah kuzum benim 6 haftalıkken kalbinin attığını gördü ama sesi duyulmadı 7. Haftamda duydum ben canım
Baobap sevvalakkah genelde en net 7.haftada duyuluyor. Normal usg ile. Vajinal bakılırsa daha erken olabiliyor ama.
Tugce0158 sevvalakkah 4 haftada keseyi görmüştük 6+3 te kalp atışını duyduk çok şükür darısı sana olsun inş şuan 28+2 olduk Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inş bize de sağlıklı sıhhatli yavrularımızı kucagımıza almayı nasip etsin inş 🤲🏻🙏