Dün kullanmaya başladım ellerimi yıkadım temizledim öyle yaptım aslında ama enfeksiyon olmuş olabilir mi hemen? Sürekli idrar var gibi ama gidiyorum birkaç damla sadece, ve yaparken sızı oluyor. Daha önce idrar yolu enfeksiyonum olmuştu ordan biliyorum yani belirti olarak vardı bunlar da. Yeniden olmasından korkuyorum çünkü çok eziyet veriyor 😔 siz fitili kullanırken neye dikkat ediyorsunuz ya da enfeksiyon önlemek için? İlaç kullanmadan nasıl geçer bu?