Minik95 Kizlar dun iliski oldu dunde koyuydu Ama bugun daha koyu bugunde iliski olmali mi dun yaptigima pisman oldum
Happybsrn Minik95 pişman olma olacağı varsa böyle de olur illa yumurtlama günü olacak diye bi şey yok çatlama önemli olan 👍
Safisss Minik95 Ya hiç korkma benim de öyle oldu ve çok şükür şuan gebeyim.. Spermin 48 ve 72 saat yaşama ömrü var .. Siz bugün de birliktelik yaşayın
Durucukkkk Minik95 canım yumurtkaman 2 gün sürüyordur. Benimde her ay 2 gün kırmızı çizgi çıkar . İkinci gün daha koyu çıkar. Bazılarının yumurtlamasi 2 gün sürüyormuş. Korkma. Sperm sayınizda hareketliliği de sıkıntı yoksa. Bugünde yarın da deneyebilirsiniz .
Durucukkkk Minik95 hergun Minik95 canım dediğim gibi . Sperm sorununuz yoksa bugünde dene yarında dene hatta perşembeye dene. Bu ovulasyon testini satanlar o şekilde denemeyi tavsiye ediyor. Bizde sperm sorunu olduğu için gün aşırı degerlendiriyorduk ama tutmadı hiç. Umarım sizin tutar inşallah Allah herkese nasip etsn
fatosd84 Minik95 niye pişman oluyorsun ki 1 gün önceden başlamıştık bizde ard arda 5 gün yapmıştık devam edin derim
Baharata Minik95 canım bende Ovulasyonla hamile kaldım ve o ay sadece koyu çizgi çıktığı gün ve arkasındaki 3 gün ilişkiye girdim normalide o zaten 3 gün daha değerlendirceksin
Anestezist Bence ilişkiye gün aşırı yani yarın gir çünkü yarında yumurtlaman devam edip ertesi gün çatlayacak olabilir