Merhaba arkDaslarlar bu sabh uyandigimda sağ kasığımda ara ara giren kasılmam oldu hemen yattim dinlendim gün icerisinde geçti fakat bebeğimin hareketlerini hissetsemde mesela dünkü kadar ddğil endişelendim bu konuda bi bilgisi olan var mi norml mi ?