designermom aynısını yaşadım hiç korkmayın ve çok üzülmeyin lütfen. Allah sağlıklı hamilelikler nasip etsin insallah. Sağlıksız olduğu için ilk öğrendiğim biraz uzuldum ama dua ettim kısa zamanda Allah sağlıklı olan bir bebek nasip etsin diye. Benim fitil verildikten sonra hiç kanamam olmadı. Olmadığı için o gün kürtaj olmayacağını düşünmüştüm. Doktorum hiç oturma sürekli hareket et odanın içinde turla sürekli dedi. Herseye uydum. 4 saat bekledikten sonra gelip aldılar ameliyathaneye götürdüler. Genel anestezi ile alındı çıktım hemen ayıldım nerdeyse serumum bitmeden hemen kaldırdılar beni tansiyonum da düşmedi tuvalete gitmek istiyorum dedim tuvalete gittikten hemen sonra üstümü giymek istedim. Yanınızda mutlaka pes götürün. Üstümü giyip serumun bitmesini bekledim bitince hemen çıktık hastaneden. Doktorum 3 ay dusunmememi soyledi. O surede tekrar hamileliğimde sorun çıkmasın diye de bazı tetkikler yaptırmamı istedi dikkat ettim sonraki ay izin verdiği için hamilelik düşündüm. Corona testimin pozitif çıktığı gün hamile olduğumu ögrendim🙂 hersey nasip şimdi 4,5 aylik hamileyim. Allah nasip ederse kavuscaz 🥰