Sonucunuzu gecikmeden doktorunuza gösterin ki ona göre muhtemelen iğne vuracaklardır. Negatif olunca da vuruyorlar koruma amaçlı. Bir de kanama var mı onu sorarlar muhtemelen. Doğumdan sonra tekrar kontrol ediyorlar ikinci dozu vuruyorlar diye biliyorum. Ben de henüz doğum aşamasına gelmedim.