Hamileliğimin basından beri cok istahlı değilim bazen bebeğimi iyi besleyemiyormus gibi hissediyorum bu duygudan kurtulamıyorum siz gün içinde neler tüketiyorsunuz güzel anneler tavsiyeleriniz var mi süt içemiyorum özellikle kalsiyum konusunu kafama çok takıyorum