Minisinannesii Ya kızlar nisan sonu mayıs başı doğum olacak Allah izin verirse Çıtçıtlı badi alacam ama uzun kol mu yarim kol mu alaym cok kararsiz kaldm veya uzun kol kac tane yarm kol kac tane olmasi lazm tecrübeli anneler cevaplar misiniz ?
Minnakhamis Minisinannesii benim doğumum da o tarihlere geliyor erken doğum vs olmazsa bende bekleyeyim burda ☺️
Lady-pnkk Benimde dogumum nisan ben uzun kol aldim 3 aya kadar her ne kadar yaz olsa da yenidogan bebekler usur diye dusunuyorum cani kani ne ki 6 aylik filan olsa hadi neyse