Aliasafmoms Merhaba anneler geçen bir post açmıştım semptomlarım var fakat test yaptırmaya korkuyorum diye. Nihayet korkumu yenip dün akşam test yaptırdım saat 22 civarı. Merak ettiğim ne zaman sonuçlanır yaptıranlar bilgi verebilir mi
Asyaayaz1 Annem akşam 11 civarı yapmıştı ve ertesi gün 5 gibi öğrenmişti çok şükür negatif ama kayınvaledemde öğlen 2 gibi yapıp ertesi gün 11 de pozitif olduğunu öğrenmişti çok şükür oda atlattı🙏🏻
Asyaayaz1 Bu arada pozitif olunca direk arıyorlar zaten siz yinede e nabızdan kontrol edin inşallah negatif çıkar geçmiş olsun🙏🏻
aeh Peki hanımlar eşim dün dedesini doktora götürdü dedesi korona çıktı. Eşim temas etiği için zonunda riski var 1 günlğk temasta hemen doğru sonuç verir mi ki, temastan ne zaman sonra belirti görülüyor
Betul-35 aeh eşinize bulaştıysa bile 3 4 günden önce pozitif çıkmaz. Beklesin 3 4 gün sonra test versin.
Asyaayaz1 aeh canım görümceminde annesine TEMA’sı olduğu için eve ilaç getiren sağlık çalışanları bi belirtin yoksa test yaptırma negatif çıkar bi iki gün sonra olduğun zamanda normal hasta oldum sanarsın demişti karantinaya girdi sadece şuana kadar bi belirti olmadı son gün bugun her ihtimale karşı işe gitmek için test yapıldı