Merhabalar tecrübeli anneler ☺️
30.haftadayız alışverişlerime başlıyorum.
sizlere bir sorum olacak; hastane de normal gecelik takımımı daha kullanışlı oluyor ? Yoksa lohusa takımı mı almalıyım ? Hangisi daha kullanışlı oluyor ve renk olarak ne tercih etmeliyim koyu mu açık mı? Çantaya kaç tane koymam gerekiyor ? Yardımcı olursanız sevinirim ☺️