İyi günler sevgili anneler ben 19+3 haftalığım. Normal kontrol için doktoruma gitmiştim bebeğim sürekli ters kendini göstermiyor doktor perinotoji ye detaylı ultrason için yönlendiydi. Korkuyorum acaba bir sorun mu var bebeğin ters olduğu için baş ve kalp ölçümlerini alamıyorum dedi. Çok endişeliyim. başına böyle bir şey gelen var mı 😥