DidemYldrm Caglagok 18+3 hissettim şimdi de içeride annemin kemiklerini yukarı nasıl ittiririm atlı çalışmayı gerçekleştiriyor beyefendi 😅
Sema99 Caglagok ilk gebeliğim de 5 aylıkken hissettim ikinci gebeliğim de 4.5 aylıkken hissettim şimdi üçüncü gebeliğim bu onuda 18 haftalık hissettim şuan 33+5
Aysehatun Caglagok ilk 16.haftada hissettim böyle damar atması gibi pıt pıt hareketleri çok güzel 😍🙈❤
Merrcimek 19 oluyorum bugün ilk hareketini hissedemiycem diye korkuyorum. Elimizi koymadanda hissedebiliyormuyuz
Kibarbaby Merrcimek 21 hastamdayım henüz elimi koyunca hissedemiyorum zaten ☺ Ele gelen ni his değil yani henüz çok minik
deletedmom507 Caglagok tam 17de hissettim daha önce de bişeyler pıt pıt atıyordu değildir diyordum bu gece de seyirmeler oldu 17+2yiz
Faziletttt Ya kızlar bende bir gariplik mi var acaba 11+3 günlük hamileyim dün sağ tarafımdan birşey pıt etti bir defa ne olabilir acaba ama içimden hissettim bağırsak hareketi degildi
Merveozcelikcckl 19 da hissettim şuan karnımı midemi çimdikliyor hissi yaşatıyor benim oğlan hele birde yatayım tamaaam sabaha kadar kalk gezdir beni der gibi ard Arda tekme sıralıyor canımı acıtıyor 😩😍😍😍