Asyaayaz1 Perşembe günü kontrolüm var 5.5 olucaz kalp atışı duyma şansım olabilirmi kızlar çok merak ediyorum🥺
Fundacivi Asyaayaz1 ben 5+5 de duymuştum ☺️ Ama bebekten bebeğe değişiyor duyamazsanız eğer daha birimi haftanız var duymak için geç döllenmeden dolayı insallah duyarsınız çok güzel bir his ❤️
ecemmp- Asyaayaz1 merhaba canım ben 4+6 da keseyi gordum bana 2 haftadan önce gelme ancak alttan muayne ile görünür onu da sakıncalı buluruz dedi bilgin olsun
Asyaayaz1 ecemmp- canım benimde 4 haftalıkken keseyi gördü doktor 10 gün sonra ultrasyon resminle gel Bebek gelişmeye başlamışmı bakıyım dedi🤷♀️
babyberry Asyaayaz1 dün 5+5 ken gittim sadece kese görünüyordu 2 hafta sonrasına randevu aldım inşallah duyarsınız ama duymazsanız da önümüzdeki haftalar da çok normal