Tugcece Merhabalar anneler bebeğinizin ilk tekmesini nasıl nerde hissettiniz? Yani bende yanlış anlamdirmiyorsam göbeğiminin altında hissettim galiba 19+2 şuan
minikbirkuzu Tugcece 16. Haftada çok çok hafif pıt pıt hissediyordum ama emin değildim acaba bebeğim mi değil mi diye sonra daha belirginleşti özellikle 18. Haftada. Şuan 20 olduk maşallah bir topu eksik özellikle tatlı fln yediğimde😇
heyymomm Tugcece 18.haftada kasığımda hissetmiştim 24. haftada da eşim hissetmişti elini koyduğunda. şimdi 30. hafta bazen artık biraz sakinleşip dursa da rahat otursam veya yatsam diyorum 🙈
Merveilkcan Tugcece 20. Haftamda hissetmiştim ilk tekmelerimizi 1 hafta durduk sonra bir başladı 35.haftamın içindeyim karnım bir dakika durmuyor yerinde sürekli hareket halinde 😄
Tugcece minikbirkuzu hahah ilk bebeğiniz mi? Ayy bende merakla bekliyorum içimde daha fazla hissetmeyi
minikbirkuzu Kvsr-klm herkesin gebeliği farklı bence endişelenmeyin yakında hissedersiniz hayırlısıyla🙏🏻
minikbirkuzu Meryemhorasan endişelenmeyin eğer bir tık kilonuz varsa geç hissedebiliyosunuz. İnşallah en kısa sürede hissedersiniz miniginizi🙏🏻😇
058elf Tugcece 16 haftalıkken hissettim pıt pıt ediyodu içimde ama karnıma baktığımda hareket yoktu, ilk hareketi de 18+4 te gördüm göbeğimin alt tarafında 🙈🤗
Tugcece 058elf ay evet bende bugün gobegimin altında hissettim muz yemiştim gaz sıkışması değildir diye düşündüm. Yanılıyor insan ilk defa böyle bir şey yaşayınca nasıl bir şey olduğunu da bilmiyorum ☺️
058elf Tugcece bebişler anne artık burdayız diyo🥰 sağ salim sağlıcakla da inşallah kucağımıza alırız🌸