Duygu6166 Hanımlar gebeliğin ilk 3 ayında tiksinip sonrasında yiyebildiğiniz şeyler oluyo mu yoksa tüm hamilelikte mi devam ediyo bu sorun ben çay içmeyi çok özledim😔
Fatosef Duygu6166 çayı bende çok özledim bir bardağı bile bitiremiyorum eskiden 4 5 bardak içerdim. Bide yağlı yemeklerden cok midem bulanıyor. Tek sevdiğim şeyler meyve ve meyve suları oldu tavuğu cok severdim şimdi onu bile canm çekmiyor.
Aysnduru Duygu6166 çay tiryakisiyim ama bir bardak bile içemiyorum 12 haftalığım ama sürekli birşeyler yemek istiyorum ağzım durmuyor resmen nolacak böyle bilmiyorum yememeye çalışıyorum 🤷🏻♀️
Gizem___ Ben hamilelikten önce günde 3fincan kahve içerdim hamilelikte kokusundan bir tiksindim 25. Haftadayım hala içemiyorum
Fatosef Insan vücudunda ne eksikse onu çekermiş canı vitamin eksikse meyveler sebzeler kalsiyum eksikse süt ürünleri protein eksikse et ürünleri falan.
Bahser61 Tavuk ve kırmızı etten hamileliğimin başında tiksindim, özellikle kıyma. Duymak bile tiksindirmeye yetiyor. 39.haftamdayim, bunlari hala evde pişiremiyorum
Fatosef Aysnduru maşallah 😂 olsun yiyin bebek istiyor demekki hamur işini fazla kaçırmayın meyve sebze çorba kilo yapmaz zaten