Doktorum bana da serum vermişti, içine vitamin ve bulantı ilacı koyuyorlardı, ben bir hafta kullandım, zaten 3-4 tane alınca çok iyi geliyor, geri kalanları da birkaç gün aralıklarla almıştım, aynı sizin gibiydim bir bardak suyu kaldıramıyordum, çok şükür şimdi 33.haftadayız, inşallah size de iyi gelir