Zeysamim Çok fazla kilolu değil bir de usg yanıltır hep. Benim bebekte 2600 görünüyordu o hafta. Aynı haftada doğurdum. Bebeğim 2000 kilo doğdu. Küvöze girdi. 9 gün yaşadı😢 demem o ki kafanıza takmayın inşallah.
EmineGneDemir Zeysamim canım benim çok üzüldüm 😔 rabbim sağlıklı sıhhatli tekrar kucağına almayı nasip etsin. Neden vefat etti Peki
ebruSalgn Zeysamim cok uzuldum. Ama herseyde bı hayir vardir degilmi veren de Allah alanda.. Rabbım en güzelini tekrar yasatır sana canim Insallah.. Dualarım seninle 💐
Zeysamim EmineGneDemir sağol canım benim. Küvözde belirlenemeyen bir hastalığa yakalanıp kan dolaşımı bozuldu. 😢 3 saat içinde ne olduysa oldu. Yoksa çok iyiydi 2 güne çıkarırız diyordu doktor. Ama olmadı Rabbim onu bizden daha çok sevdi. Ali’m olsaydı şuan 3 buçuk yaşında olacaktı.❤
ebruSalgn 2prensessannesi maşallah. Bende Biraz normal dogum yapamama korkusu var. Doktor ıyı de demedi kotu kafası buyuk dıye söylendi bırde.. Korku basladı tabi nasıl dogurcam dıye..
2prensessannesi ebruSalgn bence rahat ol benim doktorum hic bisey demedi gelisimi de onden gidiyor zaten
Zeysamim ebruSalgn hamdolsun, ondan sonra bir kızım oldu şuan 26 aylık☺ Ve şuna tekrar bir kızım daha olacak. 34+4 haftalık hamileyim. Ölen bebeğim erkekti. Yaşım 20🙈
EmineGneDemir Zeysamim oyy Melek öbür dünyada şefaatçin olsun canım benim. Bende 35. Haftama girdim erken Doğum riskim var küvöze girecek diye ödüm patlıyor
Elif4334 ebruSalgn en iyisini doktorunuz bilir normal diyosa normaldir biz bilemeyiz ne kadar olması gerektiğini kimine göre zayıf kimine göre kiloludur