Kızlar merhaba 41+0 da bende doğurdum sonunda sabah 9 da kontrolüm vardı kontrole gittim nst de çok sancım çıktı ama ben hiç bişey hissetmiyordum. Poliklinikde ki doktor yatışımın verdi ama bende yine tık yok tekrar nst çekildim yine sancı var alttan muayene ettiler hiç açılmam yok sonra yatılı kabul edip etmediğim soruldu bende kabul ettim İstanbul kartal doktor lütfi kırdar şehir hastanesin de doğum haneye gönderildim orada tekrar alttan muayene 3 santim açılmam var direk nst ye bağladılar suni sancı verdiler 3 de 4 gibi ben hissetmeye başladım artık sancıları 4 saat sancı çektim çok zor değildi sonun çok güzeldi sonuçta 20 01 de bebeğim kucağımdaydı çok şükür herkese ağrısız acısız doğumlar nasip etsin rabbim ☺️