Hanımlar tansiyon sorunu baş gösterenler var mı muayeneye gittiğimde 16-10 çıkmıştı sonrasında nstde 13-8e düştü doktorum beyaz önlük tansiyonu olabilir dedi bebeğini görünce heyecanda yapmış olabilirim aslında bir hafta düzenli ölçüm yap haftaya gel dedi ölçümlerim hep 12-8 11-7 arası çıkıyo normal mi acaba var mı bu sorunu yaşayanlar.