Hanımlar selam. 25.haftamdayim özellikle tuvaletteyken afedersiniz sanki karnımın içi birden bosalacakmis gibi baskı gibi birşeyler hissediyorum. Yürüdüğümde de karnım ağrıyor tuvaletten çıkınca da ya da ayakta bir tık fazla durunca oluyor. Bunlar normal mi acaba? Sizlerde de oluyor mu? Tansiyon sorunum yok kendimde bir sorun da hissetmiyorum genel olarak iyiyim ama acaba yalancı kasılma dedikleri böyle bir sey mi?