Hanimlar merahab, korktuğum basima geldi ve dis agrisi son aylarimda beni buldu . Aslında diş de degil, damağım yarilmis dis cikarken ve felaket bisey sabaha kadar uyumadim. Bosuna da hastaneye gitmek istemiyorum bilgisi onerisi olan varsa soylebilirmi…