Ben de lierac’la başladım. Ama dokusu çok rahatsız ediyo beni. Kıvamı bal gibi biraz böyle. Ne bilim çok hoşuma gitmedi ama kullanıyorum yine de. Bir de bio-oil kullanıyorum. Onun kokusu, sürüşü falan daha güzel. Bunlar bitince aktar yağ karışımlarından kullanırım herhalde. 22.hafta çatlak yok ama ilerleyen zamanda nolur bilinmez.