bsripk92 Merhabalar sevgili hamileler 🤗 hamilelikte göbek tüylerini aldıran varmı cesaret edemiyorum bebeğime zarar vermekten korkuyorum bi yandan da diyorum doğuma tertemiz gideyim sizden gelen yorumlara göre hareket etmeye karar verdim 😎
Mervem23 bsripk92 canım benn 23 haftalıkken göbeğimdeki tüyleri de aldırdım doktorum hiçbir sakıncası yok dedi hamd olsun bı sorun yaşamadım 😊bende doğumdan önce aldırcam yine
Tomwaits2323 heyymomm gebelikten önce de tüylü bi göbeğiniz varsa yine de mi dökülecekmiş 😂 ona göre bende aldırmayayım kökten kurtulayım :))
Hilcan Ben de döküleceğini duydum ama doktorada kıllı bir göbişle gitmek istemedim ☺️ Ben yarısını aldırıyorum her ay kontrole gitmeden .Doktorun cihazla bakacağı kısma kadar 😇 dökülür dökülmez yapcak bir şey yok artık
ssnnmmm Gulsurmeli sonradan çıkan tüyler için söylüyorlar dökülecek diye ama onlarıda alırsanız önceki tüylere bide onlar eklenir
Selimegzoglu bsripk92 bendede var ama ben sarışın olduğum için çok kötü durmuyor ben rahatsız olmuyorum 😀
minik_kalbim bsripk92 benimde çikti ya sadece göbek etrafini aldm bi kac kez simdi karismiyorumda cok cirkinler ya 😅önceden yoktu hic hatta gobegini aldiran kadinlarin oldugunu duyunca tuhafima giderdi ah hamilelik 😅
GAda Sakın aldırma ben ilk hamileliğimde son haftalarda çizgi olan yeri aldırmıştım sonra dökülmedi lazerle kurtuldum şimdi de kıllandım ama asla almam
eylmylk Ben lazere gidiyordum gebelik öncesi. Jilet kullanımı olduğu için yarıda kalan lazerle tüylerim çoğaldı. O yüzden doktofa gitmeden ağda ile aldım açıkçası öyle gitmek istemedim. Bir buçuk ayda bir alıyorum yine
Serifeisitmir bsripk92 doğuma gideceğim sezeryan olacak canım ne olur ne olmaz diye aldırdım ama son ana kadar hiç aldırmadım
Asenadgdvrn80 bsripk92 göbeğindeki kılları aldirman bebeğe ne gibi zarar verebilir ki ben ilk bebeğimde bu bebeğimde de düzenli bir şekilde her bakımı yaptırdım her ay olmadı gerektiği gibi. Bazı anneler gerekcek çok tedirgin nedenini bilmiyorum ama 22 yaşıma girdikten bir gün sonra ilk kızıma doğum yaptım şuan 23 yaşındayım Şubat’ta 2. Kızıma doğum yapacağım 😁 ben çok rahattım
bsripk92 Asenadgdvrn80 Asenadgdvrn80 29 yaşındayım acaba erkenmi oldu diye düşünüyorum maşallah sana 😁 ven zaten pimpirikli biriyim kuaför çok mu bastırır ağda cokmu sıcak olur böyle belki saçma ama düşünüyorum işte 😁
MehZey bsripk92 iki aydırbikini temizliği ile beraber göbeğimi de almaya başladım şuan 35 haftaligim hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür 😊
bsripk92 Yorumlarınız için teşekkürler canlar çoğunluk aldırma diyo sizi dinlicem kıllı kıllı utanıyor insan ama aldirmicam dökülür inşallah 😁