Bu gün itibari ile ben de 38+4 oldum. Doktorum 36. Hafta sonunda Çatı muayenesi yaptı. Sonrasında açılma var mı diye kontrol etmedi. Nst de sancı cıkınca mı açıklık kontrol ediliyor acaba.
Bu gün muayneye gittiğimiz de bebeğin ağırlığı 3500gr olduğunu görünce doktorumuz sezaryen düşünebiliriz dedi. sizin bebişler kaç kilo? 2 hafta sonra bebek daha da irileşir diye mi
cekindi doktorum, anlamadım ya.