Sibeloktay Benim doktorum farklı biri fakat geçen hafta küçük bir kanama yaşadım ve acilen birinci hastanesine gittik daha yakın diye. Şansıma Üner bey vardı ona muayene oldum. evet detaylıca anlatıyor herşeyi neden olduğunu vs ama biraz rahat geldi bana :) bilemiyorum belkide böyle olması daha güzeldir, tavsiye ederim ama bende bu hafta kendi doktorum ile anlaşamazsam eder Üner beye dönüş yapacağım.
- haftadayım bu arada siz ?