Yaseminmirac Az önce sapsarı balgamı andıran bir görüntü ile karşılaştım 37+4 üz. Dün miğde bulantım ve bel ağrım çok oldu. Sabahtan beri üst bacaklarda titreme var. Dün kontrol vardı herşey normaldi. 3100 gr ağırlıkta bir bebek sizce nişan mı geldi ?
Duygukocc Yaseminmirac tarif ettiğin şey nişana ait canım doktor kontrolünde bir farklılık gözükmemiş olabilir nişan tıpadır çünkü benimki pempemsi kanlıydı nişanım ama sarı olanda var nişanımdan ertesi sabah suyum gelip akşamında doğurmuştum sende suyunu bekle canım baktın suyun gelmiyor sancın çoğalda doğruu hastaneye bebiş geliyor 😊sağlıcakla kucağına alırsın inşallah
mucizemhu Yaseminmirac Genelde pembe olur diyorlar sarıda var bunu öğrendiğim iyi oldu bende yarın 37 oluyorum sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah ❤🥰🥰
Yaseminmirac Duygukocc Allah razı olsun ben hazırlıklı olayım o zaman 🙈 bel ağrım devam ediyor sancım yok olsa bile nasıl hissedilir bilmem ben adetken bile sancım olmazdı 🤦♀️
Yaseminmirac mucizemhu aminn inşallah ilk gebeliğim o yüzden panikliyorum 😊 Sizinde Allah yardımcınız olsun ❤️
mucizemhu Yaseminmirac Haklısın canım benimde ilk bende hep panik içindeyim 😌 salosun sizdende Allah razı olsun🥰🌸🌸