kbrdmrts bende bu şekilde kürtaj olmak zorunda kaldım, kimse böyle acılar yaşasın istemem. Daha hiçbişey bitmiş değil, şimdiden üzülüp ağlamayın streste olumsuz etkiliyor. İnşallah bebeğiniz sizinle kalır, dua edicem sizin için. Bende beklemek istedim kürtaj için ama kese ve bebek için doktorların bazı bekledikleri mm ölçümleri var, son ana kadar umudunuzu kaybetmeyin inşallah herşey sizin için güzel olur