Meliha6767 Su anda 11+4 deyiz 10+ 4 te yanı bir hafta önce doktor erkeğe benziyor dedi yanılma payı olurmu erkek bebek çabuk gösteriyor diye duydum tecrübeli annelerden bilgi alabilirim 😊