Selam hamişler 👋🏻34+6 haftalık hamileyim doktorum cumartesi günkü kontrolde kemik ağrılarımın çok olması üzerine osteocare diye bir ilaç verdi sabah akşam kullan 2 tane dedi ama aç mı tok mu demedim bende unuttum sormayı sonra eşim eczaneden almış orası da yazmamış aç mı tok mu prospektüsü okudum orda da hamileler için doktor önerisiyle kullanın yazıyor doktora yazdım daha dönmedi vakitte geçiyor kullananlar yazabilir mi ?