Kızlaar selamun aleyküüm günleriniz nasıl geçiyo ? Ağrılarınız kasılmalarınız ne durumda ? Ben 12 haftalıkken önlem amaçlı serklaj oldum daha önceden erken doğumum var diye , şuan 32+3üz sabah kızım çok güçlü bi şekilde aşağı doğru baskı yaptı ve sonra her adım atışta dikişleri hissettim sanki.Serklaj olduktan sonra 2-3 gün hissetmiştim sonra geçmişti.Haftalar sonra ilk defa aynısı oluyo ve sanki her adım attığımda hissediyorum gibi sizede hiç böyle oldu mu ? cuma günü kontrolüm var şuan uzanıyorum takip ediyorum eğer devam ederse tabiki doktorumu arıcam ama merak ettim sizde bu haftalara gelince hissettiniz mi diye 🤔